Kontakt ogofte stillede spørgsmål

Tilmeld dig her

ALT for damernes Kvindeløb – Kontakt og spørgsmål

Her finder du ofte stillede spørgsmål

Nedenfor har du en oversigt over de oftest stillede spørgsmål

Information vedrørende Covid-19

Hos ALT for damerne er vores mål stadig at afvikle årets kvindeløb. Vi har allerede udviklet flere nye tiltag i forbindelse med kvindeløbet til september, så vi kan sørge for en sikker afvikling med god afstand, grundig rengøring mm.

Vi følger hele tiden med i myndighedernes anvisninger, så vi kan sikre en forsvarlig afvikling af kvindeløbet med højeste niveau af sikkerhed for både deltagere og samarbejdspartnere.

Skulle det ske, at kvindeløbet ikke kan afholdes i overensstemmelse med alle retningslinjer og sikkerhedshensyn og dermed bliver aflyst, vil alle deltagere få mulighed for at få refunderet deres startnummer.

Efter udskydelsen af løbet til september, gælder min tilmelding stadig eller skal jeg tilmelde mig igen?

Din eksisterende tilmelding vil automatisk blive flyttet til den nye dato for din by, og du skal derfor ikke tilmelde dig igen. Alle tilmeldte har fået tilsendt en mail vedr. flytningen af deres løbsdag. Tjek evt. dit spamfilter.

Er det de samme byer, løbspladser og programmer i september?

Det er de samme byer, vi løber i i hele landet. Løbspladserne i hver af byerne er derudover også de samme, undtagen for Aarhus, hvor vi glæder os til snarest at fortælle om det nye område, som vi skal være i.

Programmerne i Fredericia og Odense er de samme. Der er dog blevet foretaget ændringer i programmerne for Aarhus (der afholdes i et nyt område) samt for København og Aalborg (hvor ugedagene er blevet ændret). 

Vi tager os forbehold for ændringer i programmerne grundet praktiske eller sikkerhedsmæssige hensyn.

Kan jeg skifte løbsby/dato/distance?

Ja, du kan skifte by, dato og distance frem til og med søndag den 2. august. For at redigere i din tilmelding, klik her

Jeg kan ikke deltage på den nye dato, som løbet er blevet flyttet til - hvad gør jeg?

Kan du ikke deltage den nye dato, har du to muligheder:

1. Du kan gratis overdrage dit startnummer til en anden. Klik på dette link, indtast dit brugernavn og password og vælg derefter knappen ‘Overfør tilmelding’. Bekræft dit valg og noter voucherkoden, der kommer op på skærmen. Din tilmelding er herefter deaktiveret. Den du overfører til, skal således selv tilmelde sig eventen via vores hjemmeside og anvende voucherkoden som betalingsmiddel. Eventuel afregning for salg/køb af plads forestår I selv parterne imellem. Du kan overdrage dit startnummer til en anden frem til og med søndag den 2. august

2. Du kan få refunderet dit startnummer. Alle, som er tilmeldt senest den 28. april, kan få refunderet deres startnummer indtil den 10. maj. OBS! Administrationsgebyret på 19,95 vil ikke blive refunderet. For at få refunderet dit startnummer, skal du klikke her, indtaste dit brugernavn og password og derefter trykke ‘Rediger’.  I feltet ‘Ny dato’ skal du herefter vælge ‘Jeg kan ikke den nye dato og ønsker refundering’. Afslut ved at klikke ‘Opdater’. 

Skal du deltage i København, har du også mulighed for at ændre løbsdag, da kvindeløbet i København afholdes både den 12. og 13. september. For at ændre løbsdag, skal du klikke her, indtaste dit brugernavn og password og derefter vælge ‘Rediger’. I feltet ‘By / dag’ kan du nu ændre dag. Du kan ændre løbsdag og distance frem t.o.m. den 2. august

 

Hvor finder jeg mit brugernavn og password?

Du finder dit brugernavn og password i en af de mails, du modtog fra Ultimate Sports Service A/S efter din tilmelding (fra e-mailadressen noreply@mail.onreg.com). Tjek evt. dit spamfilter.

Jeg kan ikke finde mailen med mit brugernavn og password?

Brug dette link og indtast derefter din e-mailadresse i boksen ved ’Har du glemt dit password?’

Hvornår får jeg mine penge refunderet?

Deadline for at vælge at få refunderet sit startnummer er den 10. maj. Refunderingstiden fra Ultimate Sports Service A/S er efter udløb af denne deadline 7-30 dage.

Får jeg en bekræftelse på min tilmelding?

Du får en bekræftelse per mail samt et login, som du skal bruge, hvis du skal ændre i din bestilling. Modtager du ikke bekræftelsen, tjek da dit spamfilter eller kontakt kundeservice. Du får derudover et deltagerbrev pr. mail med praktisk information ca. en uge før løbet.

Kan jeg rette/lave ændringer i min bestilling?

Ja, du kan fx rette navnet på dit startnummer eller ændre din distance indtil 2. august. Det er derudover muligt at efterbestille mad, yogaevent eller yogatrøjen indtil dagen før løbet eller indtil der bliver udsolgt. For at ændre i din bestilling skal du bruge det login, du fik tilsendt ved tilmeldingen og følgende link.

Skal du ændre din distance efter den 2. august, skal du på løbsdagen henvende dig i eventteltet, hvor de kan hjælpe dig med ændringen af din distance.

Hvordan får jeg mit startnummer?

Tilmelder du dig senest 30. juli 2020, får du med posten tilsendt dit startnummer med indbygget chip i august. Har du ikke modtaget dit startnummer inden løbsafholdelse, skal du henvende dig i eventteltet, hvor du vil få udleveret et startnummer. Tilmelder du dig efter d. 30. juli 2020, skal du hente dit startnummer i eventteltet på løbspladsen på dagen.  

Jeg har ikke modtaget mit startnummer/jeg kan ikke finde det?

Bare rolig, har du ikke dit startnummer, skal du blot henvende dig i eventteltet på løbspladsen på selve dagen (se efter banneret med ’Startnummer’). Vis din kvittering og så kan de hjælpe med at udlevere et nyt startnummer til dig.  

Hvornår får jeg min t-shirt og goodiebag?

Du kan afhente din t-shirt og goodiebag i det store eventtelt på løbspladsen. På dit startnummer vil du finde afrivningskuponer til både din t-shirt og din gavetaske, så du skal tage dit startnummer med, når du skal afhente dem. Bemærk, at T-shirten ikke kan byttes til anden størrelse senere.

Kan jeg bytte min t-shirt til en anden størrelse?

Nej, det er desværre ikke muligt at få byttet sin t-shirt til anden størrelse.

Hvordan kan jeg se mit løberesultat?

På dagen vil du modtage en sms med dit løberesultat. Det vil derudover være muligt at finde dit løberesultat på ALT.dk.

Hvad koster det at deltage?

Prisen for din tilmelding er 289 kr. Tilmelder du dig samme dag, som du skal løbe, koster tilmeldingen 349 kr.

Med i din tilmelding får du både årets specialdesignede løbe-t-shirt og en goodiebag til en værdi af mindst 500 kr.
Ved betaling pålægges et administrationsgebyr, der p.t. udgør 19,95 kr

 

Hvordan tilmelder jeg mig?

Du bestiller og betaler online via løbets hjemmeside. Vi samarbejder med Ultimate Sport Service, der tilbyder en sikker bestilling og betaling. Der kan betales med betalingskort eller MobilePay. Gå til tilmeldingen.

Man skal være minimum 13 år gammel for at tilmelde sig ALT for damernes Kvindeløb. Børn ned til 10 år må gerne deltage i løbet, men skal i så fald tilmeldes af en forælder eller værge.

 

Kan jeg tilmelde mig på selve dagen?

Ja, hvis løbet ikke er udsolgt, er det muligt at tilmelde sig på dagen. Du skal blot møde op på løbspladsen og i eventteltet tilmelde dig løbet. Tilmelder du dig på selve løbsdagen, koster tilmeldingen 349 kr.

Tilmelding for virksomheder eller et hold på over 10 mennesker

Er I over 10 mennesker, kan I oprette et hold. Holdlederen skal oprette holdet og vil derefter få et holdlederbrugernavn og -password, så de kan tilmelde andre deltagere. Holdlederen vil også få et deltagerlogin, som vedkommende kan sende til nye deltagere, som derefter selv kan tilmelde sig holdet. For hold over 10 personer er det muligt at betale med faktura. Tilmeld dig som hold her.

Tilmeld dig på et hold eller se/ret i dit hold, som holdleder

Brug følgende link: https://secure.onreg.com/onreg2/front/step1.php?id=4782 

Tryk på ’Holdtilmelding’. Herefter kan du eksempelvis tilmelde dig på et allerede oprettet hold, eller du kan som holdleder tilmelde deltagere og se, hvem der har tilmeldt sig på dit hold

 

Jeg er forhindret i at deltage i løbet

T-shirten og goodiebagen bliver kun udleveret på dagen og det er ikke muligt at eftersende. Kan du ikke deltage i løbet, kan du eller en veninde stadig hente din t-shirt og goodiebag på dagen, ved fremvisning af dine kuponer og startnummer i det store eventtelt på løbspladsen.

Kan jeg få refunderet mit startgebyr?

Ja, indtil den 10. maj. Efter den 10. maj er det ikke muligt at få refunderet startgebyret, med mindre kvindeløbet aflyses. Du er dog velkommen til at overdrage dit startnummer til en anden. I tilfælde af aflysning af ALT for damernes Kvindeløb refunderes startgebyret. Opkrævet administrationsgebyr samt eventuelle forsendelsesomkostninger refunderes ikke. Vi gør opmærksom på, at i henhold til "Lov om visse forbrugeraftaler" § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Kan jeg forudbestille mad?

Når du tilmelder dig løbet er det muligt at forudbestille lækker mad fra Lagkagehuset. Se udvalget her.

Kan man vinde præmier, som deltager i løbet?

Til ALT for damernes Kvindeløb deler vi mange forskellige præmier ud. Der er både distancepræmier og opløbspræmier til løbet. Distancepræmier bliver uddelt til de tre hurtigste kvinder på hhv. 5, 10 og 15 km løbsdistancerne. Vindere af opløbspræmierne bliver tilfældigt udvalgt blandt alle deltagende kvinder.

Er der mulighed for værdiopbevaring?

Ja, der er mulighed for at få opbevaret sine ting gratis, dog ikke goodiebags. Værdiopbevaringen er bemandet, men på eget ansvar.

Er der toiletter?

Ja, der vil blive opstillet toiletter på løbspladsen, som både kan benyttes før og efter løbet. Vær opmærksom på, at der kan forekomme kø op til starttidspunkterne af de forskellige distancer.

Kan jeg løbe med min baby-jogger eller klapvogn?

Nej, det er af sikkerhedsmæssige årsager ikke tilladt at løbe med baby-jogger eller klapvogn.

Må jeg løbe med min hund?

Nej, det er af sikkerhedsmæssige årsager ikke tilladt at løbe med sin hund.

Kontakt

Få svar på dine spørgsmål om ALT for damernes Kvindeløb ovenfor, eller
kontakt løbskontoret: lob@altfordamerne.dk - telefon 39 45 75 45
(hverdage kl. 9-15).

 
Vores sponsorer