Ofte stillede spørgsmål

  • Fredericia: Onsdag d. 7. juni 2023
  • Odense: Torsdag d. 8. juni 2023
  • København: Søndag d. 11. juni og mandag d. 12. juni 2023
  • Aalborg: Torsdag d. 15. juni 2023
  • Aarhus: Søndag d. 18. juni 2023

Du finder dit brugernavn og password i en af de mails, du modtog fra Ultimate Sports Service A/S efter din tilmelding (fra e-mailadressen noreply@mail.onreg.com). Tjek evt. dit spamfilter.

Kan du ikke finde mailen med dit brugernavn og password, kan du bruge dette link og indtaste din e-mail i feltet 'Har du glemt dit password?'. Derpå får du tilsendt et nyt password.

Ja, du får en bekræftelse på din tilmelding samt et login, som du skal bruge, hvis du skal ændre i din bestilling. Modtager du ikke bekræftelsen, tjek da dit spamfilter eller kontakt kundeservice. En uge op til løbets afvikling, vil du desuden pr. mail modtage et deltagerbrev med praktiske informationer.

Ja, du kan fx rette navnet på dit startnummer eller ændre din distance indtil den 10. maj 2023. Det er derudover muligt at efterbestille mad, yogaevent og yogatrøje indtil fem hverdage dage før løbet, eller indtil der bliver udsolgt. For at ændre i din bestilling skal du bruge det login, du fik tilsendt ved tilmeldingen og følgende link

Ønsker du at ændre distance eller løbsdag efter den 10. maj og frem til allersenest dagen FØR eventen, koster det 50 kr. i gebyr. Ændringen foretages via din tilmelding, så log ind og foretag dine ændringer der. Eventuelt fremsendt startnummer vil således ikke længere være gyldigt og skal smides ud. Du vil derfor skulle afhente nyt nummer på løbsdagen i eventteltet. 

Tilmelder du dig senest den 10. maj 2023, får du med posten tilsendt dit startnummer i slutningen af maj. Har du ikke modtaget dit startnummer inden løbsafholdelse, skal du henvende dig i eventteltet, hvor du vil få udleveret et startnummer. Tilmelder du dig efter den 10. maj 2023, skal du hente dit startnummer i eventteltet på løbspladsen på dagen. 

Bare rolig, har du ikke dit startnummer, skal du blot henvende dig i eventteltet på løbspladsen på selve dagen (se efter banneret med ’Startnummer’). Fremvis din kvittering, så vi kan hjælpe med at udlevere et nyt startnummer til dig.  

Du kan afhente din T-shirt og goodiebag i det store eventtelt på løbspladsen. På dit startnummer vil du finde afrivningskuponer til både din T-shirt og din gavetaske, så du skal tage dit startnummer med, når du skal afhente dem.

 

Bemærk: T-shirten kan ikke byttes til en anden størrelse på pladsen. Er du i tvivl om din størrelse, så benyt vores størrelsesguide her.

Prisen på billetten til Kvindeløbet afhænger af, hvilken pakke du vælger i tilmeldingsflowet. Se alle priserne her. Ved betaling pålægges et administrationsgebyr, der p.t. udgør 30 kr.

Du bestiller og betaler online via løbets hjemmeside. Vi samarbejder med Ultimate Sport Service, der tilbyder en sikker bestilling og betaling. Der kan betales med betalingskort (Dankort, VISA og MasterCard) eller MobilePay. Gå til tilmeldingen.

Man skal være minimum 13 år gammel for at tilmelde sig ALT for damernes Kvindeløb. Børn ned til 10 år må gerne deltage i løbet, men skal i så fald tilmeldes af en forælder eller værge.

Ja, hvis løbet ikke er udsolgt, er det muligt at tilmelde sig på dagen via vores hjemmeside her. Du skal blot foretaget tilmeldingen, betale online og dernæst møde op på løbspladsen og henvende dig i eventteltet, hvor du skal afhente tildelt startnummer. Tilmelder du dig på selve løbsdagen, koster tilmeldingen 349 kr.

Ønsker i at deltage med mere end 6 personer, kan I oprette et hold på Tilmeldingssiden – vælg den pakke, der hedder ”Hold”. Holdlederen skal oprette holdet og vil derefter få et holdlederbrugernavn og -password, så personen kan tilmelde andre deltagere. Holdlederen vil også få et deltagerlogin, som vedkommende kan sende til nye deltagere, som derefter selv kan tilmelde sig holdet. For hold over 6 personer er det muligt at betale med faktura.

Brug følgende link.

Tryk på ’Hold pakken’. Herefter kan du eksempelvis tilmelde dig på et allerede oprettet hold, eller du kan, som holdleder, tilmelde deltagere og se, hvem der har tilmeldt sig på dit hold.

Til ALT for damernes Kvindeløb kan du vinde mange lækre præmier. Vinderne bliver tilfældigt udvalgt blandt alle deltagere, der passerer målstregen på løbsdagen. Husk at besøge ALT for damernes telt for at se om du har vundet efter, at du er kommet i mål. Præmier skal hentes på dagen og eftersendes ikke.

T-shirten og goodiebagen bliver kun udleveret på dagen, og det er ikke muligt at eftersende. Kan du ikke deltage i løbet, kan du eller en du kender stadig hente din T-shirt og goodiebag på dagen ved fremvisning af dine kuponer og startnummer i det store eventtelt på løbspladsen.

Med mindre ALT for damernes Kvindeløb aflyses, er det ikke muligt at få refunderet startgebyret. Du er dog velkommen til at overdrage dit startnummer til en anden. I tilfælde af aflysning af ALT for damernes Kvindeløb refunderes startgebyret. Opkrævet administrationsgebyr samt eventuelle forsendelsesomkostninger refunderes ikke. Programændringer og/eller udskiftning af løbsplads anses ikke for en aflysning, desuden anses det ikke som en aflysning, hvis et løb afbrydes under afviklingen, eksempelvis grundet vejrforhold eller andet, som har indflydelse på sikkerheden på løbspladsen.

Vi gør opmærksom på, at i henhold til "Lov om visse forbrugeraftaler" § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Når du tilmelder dig løbet, er det muligt at forudbestille lækker mad fra Lagkagehuset. Du kan vælge mellem fire forskellige madpakker, som alle kan ses her (link kommer snarest).

Løb: Når du er tilmeldt en 5 eller 10 km. løberute, vil du modtage et startnummer indeholdende en chip, som registrerer din start- og sluttid. Det er derfor vigtigt, at du bærer dit startnummer tydeligt på maven, så cencorerne ved start- og slutlinjen kan registrere din chip. Når du er kommet i mål, kan du se din tid på vores hjemmeside.

Walk: Er du tilmeldt en 5 eller 10 km. walk-rute, er der ikke mulighed for tidsregistering, da dit startnummer ikke indeholder en chip. ALT for damernes kvindeløb ønsker ikke at walk-ruterne bygger på et konkurrence-element, og derfor kan du kun få tidtagning, såfremt du tilmelder dig en løberute. Ønsker du at tage tid på din walk, er du altid velkommen til at tracke tiden selv på fx din iPhone eller dit sportsur.

Nej, vi uddeler ikke præmier til de første personer over målstregen uanset, om du har løbet eller walket 5 eller 10 km.

Ja, som noget helt nyt, har vi gjort det muligt for dig at give en billet til årets Kvindeløb i gave. Du skal blot vælge "Giv et gavekort" på tilmeldingssiden her. Når du har gennemført købet, vil du modtage en kvittering med vedhæftede gavekort, som du enten kan videresende elektronisk til modtageren eller printe ud og give i gave.

Gavekortet kan kun købes til Premium-pakken og købes uden eventuelle tilvalgsmuligheder fx mad og yoga tee. 

Til ALT for damernes Kvindeløb 2023 har vi af hensyn til miljøet fravalgt muligheden for tilkøb af medaljer.

Ja, der er mulighed for at få opbevaret sine ting gratis i vores værdiopbevaringstelt på løbspladsen. Værdiopbevaringen er bemandet, men på eget ansvar. Vi opbevarer ikke goodiebags.

Ja, der er opstillede toiletter til rådighed på løbspladsen, som kan benyttes både før og efter løbet. Vær opmærksom på, at der kan forekomme kø op til starttidspunkterne af de forskellige distancer.

Nej, det er af sikkerhedsmæssige årsager ikke tilladt at løbe med baby-jogger eller klapvogn.

Nej, det er af sikkerhedsmæssige årsager ikke tilladt at løbe med sin hund.

Fik du ikke svar på dit spørgsmål, så kontakt os på lob@altfordamerne.dk eller telefon 70 20 31 00 (åbent alle hverdage mellem kl. 09.00-15.00).