Ofte stillede spørgsmål
København: Søndag d. 1 juni & mandag d. 2. juni 2025
Fredericia: Tirsdag d. 17. juni 2025
Odense: Onsdag d. 18. juni 2025
Aarhus: Søndag d. 22. juni 2025
Aalborg: Tirsdag d. 24. juni 2025
Ja, du får en bekræftelse på din tilmelding samt et deltagerlink, som du skal bruge, hvis du skal ændre i din bestilling. Modtager du ikke bekræftelsen, tjek da dit spamfilter eller kontakt kundeservice. En uge op til løbets afvikling, vil du desuden pr. mail modtage et deltagerbrev med praktiske informationer.
Ja det er muligt at lave ændringer i din bestilling til og med den 10. maj 2025.
Det er derudover muligt at efterbestille mad, yogaevent og yogatrøje indtil fem hverdage dage før løbet, eller indtil der bliver udsolgt.
For at ændre i din bestilling skal du følge det link du fik i din bekræftelsesmail.
Ønsker du at foretage ændringer i din bestilling efter den 10. maj og frem til allersenest fem dage FØR eventen, koster det 50 kr. i gebyr. Foretager du ændringer, vil eventuelt fremsendt startnummer således ikke længere være gyldigt og skal smides ud. Du vil derfor skulle afhente nyt nummer på løbsdagen i eventteltet.
Nej, det er ikke muligt at foretage ændringer på selve løbsdagen. Hvis du ønsker at ændre din distance, T-shirt størrelse eller andet, skal dette ske senest fem dage før løbsdagen.
Tilmelder du dig før den 10. maj 2024, får du dit startnummer tilsendt med posten i slutningen af maj. Har du ikke modtaget dit startnummer inden løbsafholdelse, skal du henvende dig i eventteltet, hvor du vil få udleveret dit startnummer.
Tilmelder du dig efter den 10. maj kl. 23.59, sendes dit startnummer ikke og du skal hente dit startnummer i eventteltet på løbspladsen på dagen.
Bare rolig, har du ikke dit startnummer, skal du blot henvende dig i eventteltet på løbspladsen på selve dagen (se efter banneret med ’Startnummer’). Fremvis din kvittering, så vi kan hjælpe med at udlevere et nyt startnummer til dig.
Du kan afhente din t-shirt og goodiebag i det store eventtelt på løbspladsen. For at få udleveret dine varer, skal du fremvise din QR-kode som blev tilsendt ved tilmeldingen. Du kan fremvise din QR-kode enten på mobil eller i printet format.
Bemærk: T-shirten kan ikke byttes til en anden størrelse på pladsen. Er du i tvivl om din størrelse, så benyt vores størrelsesguide her på hjemmesiden. Der er begrænset antal af alle størrelser
T-shirten kan ikke byttes til en anden størrelse på pladsen. Er du i tvivl om din størrelse, så benyt vores størrelsesguide her på hjemmesiden. Størrelsesvejledningen er leveret af Planet Nusa. Vi tager forbehold for udsolgte størrelser, da vi har begrænset antal t-shirts i samarbejde med Planet Nusa.
Prisen på billetten til Kvindeløbet afhænger af, hvilken pakke du vælger i tilmeldingsflowet. Se alle priserne her. Ved betaling pålægges et administrationsgebyr, der p.t. udgør 30 kr.
Du bestiller og betaler online via løbets hjemmeside. Vi samarbejder med Ultimate Sport Service, der tilbyder en sikker bestilling og betaling. Der kan betales med betalingskort (Dankort, VISA og MasterCard) eller MobilePay. Gå til tilmeldingen.
Man skal være minimum 13 år gammel for at tilmelde sig ALT for damernes Kvindeløb. Børn ned til 10 år må gerne deltage i løbet, men skal i så fald tilmeldes af en forælder eller værge.
Ja, hvis løbet ikke er udsolgt, er det muligt at tilmelde sig på dagen via vores hjemmeside her. Du skal blot foretaget tilmeldingen, betale online og dernæst møde op på løbspladsen og henvende dig i eventteltet, hvor du skal afhente tildelt startnummer. Tilmelder du dig på selve løbsdagen, koster tilmeldingen 400 kr.
Ønsker i at deltage med mere end 6 personer, kan I oprette et hold på Tilmeldingssiden – vælg den pakke, der hedder ”Hold”. Holdlederen skal oprette holdet og vil derefter få et holdlederbrugernavn og -password, så personen kan tilmelde andre deltagere. Holdlederen vil også få et deltagerlogin, som vedkommende kan sende til nye deltagere, som derefter selv kan tilmelde sig holdet. For hold over 6 personer er det muligt at betale med faktura.
Via. nedenstående links kan du se/rette i dit hold, som holdleder.
T-shirten og goodiebagen bliver kun udleveret på dagen, og det er ikke muligt at eftersende. Kan du ikke deltage i løbet, kan du eller en du kender stadig hente din t-shirt og goodiebag på dagen ved fremvisning af dit startnummer og din QR-kode fra bekræftelsesmailen i det store eventtelt på løbspladsen.
Med mindre ALT for damernes Kvindeløb aflyses, er det ikke muligt at få refunderet startgebyret. Du er dog velkommen til at overdrage dit startnummer til en anden. I tilfælde af aflysning af ALT for damernes Kvindeløb refunderes startgebyret. Opkrævet administrationsgebyr samt eventuelle forsendelsesomkostninger refunderes ikke. Programændringer og/eller udskiftning af løbsplads anses ikke for en aflysning, desuden anses det ikke som en aflysning, hvis et løb afbrydes under afviklingen, eksempelvis grundet vejrforhold eller andet, som har indflydelse på sikkerheden på løbspladsen.
Vi gør opmærksom på, at i henhold til "Lov om visse forbrugeraftaler" § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Yoga-eventet afvikles i København søndag d. 1 juni og i Aarhus søndag d. 22. juni. Begge dage kan du tilmelde dig enten kl. 9.30 eller kl. 11.20/11.30.
Du kan tilmelde dig her.
*Obs, hvis du ønsker at tilkøbe yoga til løb/walk, er det kun muligt at vælge morgentidspunktet kl. 9.30 i begge byer.
Ja, du kan sagtens deltage i vores yoga-event, selvom du skal løbe eller gå til Kvindeløbet. Dog kan du kun tilmelde dig det tidlige yogaholde kl. 9.30 i begge byer, da du ellers ikke kan nå at færdiggøre din yogatime før de første løb/walk hold bliver sendt afsted.
Du skal medbringe din egen yogamåtte til undervisningen. Har du ikke en yogamåtte, kan et tykt tæppe eller et håndklæde være en alternativ løsning.
Ja, du kan sagtens give en kvindeløbsbillet i gave! Køb blot billetten, som du normalt ville gøre her, og giv den videre til modtageren.
Der bliver taget billeder og video under afvikling af ALT for damernes Kvindeløb og Yoga-event. Billederne vil blive benyttet i kommercielle markedsføringsmæssige sammenhænge af Egmont samt samarbejdspartnere. Ønsker du ikke at være med på billeder og video, kan du altid gøre opmærksom på dette ved at henvende dig til ALT for damernes personale eller fotografen på dagen.
Når du tilmelder dig løbet, er det muligt at forudbestille lækker mad fra Lagkagehuset. Du kan vælge mellem fire forskellige madpakker, som alle kan ses her.
Maden afhentes på pladsen på dagen ved fremvisning af din QR-kode, som du modtog i din bekræftelsesmail ved tilmeldingen.
Der sælges ikke sandwich på løbspladsen, så det kan være en god idé at bestille forud for sin deltagelse.
Løb: Når du er tilmeldt en 5 eller 10 km. løberute, vil du modtage et startnummer indeholdende en chip, som registrerer din start- og sluttid. Det er derfor vigtigt, at du bærer dit startnummer tydeligt på maven, så cencorerne ved start- og slutlinjen kan registrere din chip. Når du er kommet i mål, kan du se din tid på vores hjemmeside.
Walk: Er du tilmeldt en 5 eller 10 km. walk-rute, er der ikke mulighed for tidsregistering. Ønsker du at tage tid på din walk, er du altid velkommen til at tracke tiden selv på fx din iPhone eller dit sportsur.
Ja, der er opstillede toiletter til rådighed på løbspladsen, som kan benyttes både før og efter løbet. Vær opmærksom på, at der kan forekomme kø op til starttidspunkterne af de forskellige distancer.
Ja, der er mulighed for at få opbevaret sine ting gratis i vores værdiopbevaringstelt på løbspladsen. Værdiopbevaringen er bemandet, men på eget ansvar.
Vi opbevarer ikke goodiebags.
Nej, det er af sikkerhedsmæssige årsager ikke tilladt at løbe med baby-jogger eller klapvogn.
Nej, det er af sikkerhedsmæssige årsager ikke tilladt at løbe med sin hund.
Fik du ikke svar på dit spørgsmål, så kontakt os på lob@altfordamerne.dk eller telefon 70 20 31 00 (åbent alle hverdage mellem kl. 09.00-15.00).